Minun tuurillani rakas, hyvin pitkään käytössä ollut kamerani päätti rikkoutua juuri tänään. Olin juuri aloittelemassa vaatekaappini, ostosteni ja asuni kuvaamista, kunnes tämä kameravanhus päätti olla toimimatta. Vanhempieni kameraa en osaa käyttää, eikä iskä mielellään sitä luovuta minulle. Tästä johtuen joudun nyt väliaikaisesti vain kokoamaan päivän asuni. Alan laittaa valokuvia heti, kunhan saan tuon uuden kamerani. Toivottavasti viikonlopun kuluessa! Tässä kuitenkin tämänpäiväinen asuni, jossa kävin kampaajalla ja shoppailemassa:

1310863.jpg1311904.jpg1311909.jpg

Farkut: Top Shop (en muista hintaa, koska nämä ovat niin vanhat ja kuluneet, mutta tykkään niistä juuri kuluneina!

Toppi: 9,90 H&M Organic Cotton- mallisto (uusi!)

Villatakki: 34, 90 H&M

Halusin pukeutua vaan lämpimästi, koska tänään satoi kylmää tihkua. Siksi valitsin tuon ihanan lämpimän villatkani, jonka kaivoin eilen vaatekaapin perukoilta. Jaloissani minulla oli nuo monen bloggaajan tuntemat H&M: n lastenosastolta ostetut valkoiset kangaskengät. Niistä minulla ei ole kuvaa, sen rikkinaäisen kameran takia;( Huoh! Lupaan ja vannon, että valokuvia sataa, kunhan se kamera korjaantuu...Lupaan!

Toivottavasti tämä kuitenkin ajoi asiansa edes näin sijaismielessä!